YENİ BİR ÇALIŞMA KİTABI OLUŞTURMAK

YENİ BİR ÇALIŞMA KİTABI OLUŞTURMAK

Excel ilk çalıştırdığımızda karşınıza yeni bir çalışma kitabı açılacaktır.Bu kitabın açılıştakı adı Kitap olarak görünecektir.Çalışmalar bu kitap üzerinde yapılır.Dosya kapatılacağızaman yada Excel'den çıkmak istenildiğinde bu kitabı kaydetmek istenilip istenilmediği sorular kaydetmek istiyorsanız

Yeni çalışma kitabı açmak için 
1.DOSYA -YENİ komutu seçilir
2.Standart Araç Çubuğunda Yeni simgesi tıklanır.

ÇALIŞMA SAYFASI

Bir çalışma sayfasında sütun ve satırların keşiştiği birime "HÜCRE"denir Hangi hücrede "Formül Çubuğu "üzerinde bulunulan "Hücre Adresi" bölümünde yazar.Hücre içeriği "Formül Çubuğu "üzerinde gözükür.Sol tarafta "Satır Numaraları " 1 2 3 ....biçiminde "Sutun Başlıkları "ise A,B,C....biçimindedir.


Mevcut bir çalışma Kitabını Açmak
"Dosya"-"AÇ"komutunu tıklayınız
Karşınıza "Aç"iletişim penceresi çıkacaktır.

Bu iletişim penceresinde açmak için belgenin üzerine sonra da"Aç" düğmesine tıklanır Ya da belgenin üzerine çift tıklanır. Eğer açmak istediğiniz belge başka bir sürücüye ya da klasordeyse BAK bölgesinde ok işareti üzerine çift tıklanır 
Çalışma Kitabını Kaydetme
1 Çalışma kitabını kaydetmek için "Dosya"menüsünde "Kaydet"komutu seçilir
2 Araç çubuğu üzerindeki Kaydet  düğmesi tıklanır 
3 shıft-F12
4 Ctrl-S 
Eğer dosya daha önceden bilgisayar veya diskete kaydedilmediyse dosyaya bir isim verilmesi gerekecektir. "Dosya adı "kutusunu uygun bir dosya adı verilir. "KAYDET" düğmesine veya enter tuşuna basılır.

KAYNAKÇA:https://www.yandex.com.tr/?win=246&clid=2255512-966&from=dist_bookmark

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EXCEL ÇALIŞMA EKRANI VE MENÜLER

WORD SEKMELERİNİ TANIYALIM

PowerPoint 2013’de Sunulara Grafik Ekleme